pdg mps!!!!

best gler bai....
act best sbb dpt jumpe meerowt je...
hahaha
dye c0mey gler....
tenet nan intan g cri meerowt....
pas tu ak p0n tngok la sape meerowt....
meerowt p0n dh nmpk cye tpi kejap je...
sbb ak tkt nk jumpe dye....
pas tu dye panggil tenet...
dye ckp nk tngok cye lgi...
ak x nk...so x dpt nk tngok...