hmm . cye nie ad 1 owg yg cye gler2 kan .
yang ak citerkan nie , mmg ak gler2 kan huh . gler sampai tahap mental .hahahah . tau x sape ? yang ari2 ak ckp capital i uh . heee . nme dye ieka lar . hahahah . act ak nk try to lpekan dak c0mey nie . tpi x ley . lpekan dye susah gler kot . ukn senang dohh nk lpekan owg yg korang gler2 kan . heee . psl ak nk lpekan dye nie , ak x tau arh dye cam ner ley tau . dye uh cam tau2 je ak nk lpekan dye . tegur dye kt sk0la je , dye ckp ukn awk dh lpe cye ? dh brape kli dye ckp nie . ak x ske d0hh owg cam nie . tpi ak ske dye nk cam ner an ? saba je lar . haihhh . ari nie jessica ckp kt ak , yg k0 rndu ak . yeke ? atau dye tipu ? ak t0l2 nk tau arh jawapan k0 . sumpah dohh . tpi kt dlm ati ak kkk0 x kan rndu ak d0hh sbb kdk k0 x ske ak . lgip0n 0 ambik ak as friend jew . ukn nye ad pape p0n . hmm . lau k0 rndu ak . gler d0hh . sumpah ak x caye . lau k0 rndu ak p0n dlm mimpi jew. ak wish ak ley pegang tgn k0 cam kdk k0 pegang . tpi tu x kan mungkin . ak rndu seyh kt k0 . k0 ari2 ckp ak lpekan k0 tpi ak x pernah d0hh lpekan awk .c ak x sampai ati la nk lpekan owg yg ak cygg . and sbb k0 ak ad enemy d0hh . tpi ak x kisahh . ak still admired k0 . tpi k0 ? bgi kt ak b**** jew ! k0 dh tau ak admired k0 ! ak ari2 bgi brg kt k0 ! k0 cam nk ak admired k0 lgi , sbb ari2 mse ak nk lpekan awk . time tu lar k0 nk gode ak , nie lar tu lar . k0 nk ak admired k0 ? tpi k0 x nk bgi ak chance t0k jdi scndl k0 . ak tau byk owg mintakk k0 jdi scndl ! hmmm . ak dh mintak 2 kli kt k0 d0hh . tpi k0 reject . ishhh . ak nan k0 hanye friendship jew , tpi k0 uknnye kesahh p0n . ari2 ak gad0 nan k0 ak rndu k0 tau x ? ak yg mintakk maaf dlu . ingt x mse ak gad0 nan k0 sbb ak ckp ak benci k0 ? ak sruh memey tulis srt t0k k0 d0hh . mne lar ak tau k0 buang ke ape . tpi dlm ati ak k0 buang ! ak x kesahh lar owg ckp ak lesbian ke ape ! ak x KESAHH d0hh ! bear yg last time ak bgi kt k0 tu kan , ak dgr dri tenet k0 msih peluk tpi ble k0 tid0 nan kdk k0 kt ostel k0 x peluk ! tau arh kdk k0 x ske ak ! t0l ke x ? k0 msih peluk bear uh ? atau ad owg laen bgi bear yg lbih cantekk dan bsr . k0 dh x nk pluk bear yg ak bgi kt k0 rm50 ? ak bzir duit ak kt k0 dh lbih dri rm100 k0 tau x ? ak tulis srt kt k0 ukknye nk bls p0n . sbb k0 tkt kdk k0 tau an ? and , k0 x pernahh bgi kt ak brg d0hh . ak ? ari2 bgi k0 brg . bear lar , chocolate lar , cup lar , key chain , bear kecik , dan byk lgi ! ak ambik gmbr nan k0 uknnye dkt sgt p0n . tpi k0 nan kdk k0 ? byk gler gmbr dye seorg dlm hp k0 . s0e lar ak tau ak ie stalker . bak kata k.qilah , dh dinamekan kdk nk cam ner lgi kan .k arh tu je nk citer psl dye .ak tau panjang . heee ^^



