i'm not a f0ol oke ?

maybe you feel that i'm not important in your life . its oke . ak sdr ak nihh sape kan ? lgip0n k0 ukn ade pape nan ak p0n . tpi k0 x pyh la nk remove post ak kt wall ko uh . yela2 . ko x nk bgi kdk ko tngok kan ? erm xpe . ak fhm . ak tag gmbr uh kt ko . tpi gmbr uh uknnye ade kt wall ko pon . ko ckp ko TERDELETE kan ? ko sruh ak tag blek kan ? ak dh tag blek kt ko . tpi xde jgk kt wall ko . lau ko xnk gmbr uh ckp je lh weyh . and lau ko xnk ak post kt wall ko . xpe arh weyh . ak x akn ganggu k0 lgi lps nie . ak x akn mcg ko , post kt wall ko lgi . akk xnk ade pape lgi nan ko . oke ? mungkin ko rse rimas sbb ak asyik kacau ko . btol x ? ermm . ak xnk sbb ko ak skit ati lgi . ko uknnye kesah pon lau ak skit ati . ak bgi letter kt ko . ko uknnye nk bls pon . ko ckp ko mls nk bls . lau ko xnk bls ckp la awl2 . k0 tau x ak tunggu letter ko mcm owg b0do je . ak nanges tau x ? ak nihh mmg cpt nanges . cikit2 je nanges . cikit2 je nanges . its oke la weyh . air mate ak ukn penting p0n t0k ko . air mate ak mcm air yg kua dri paip je . x gune p0n . x penting pon . and jessica ade ckp byk bende kt ak psl k0 . ak xtau la dye ckp bt0l ke x . atau mcm ari uh dye wat cite . btw , skrg ak nmpk k0 kt dpn . ak akn wat x tau je oke ? epy x ak ckp cam uh ? ak rse ko mmg epy p0n sbb ak x kan kacau ko lgi . lau ak g kt kls k0 pon ak xkan cri k0 lgi . ak nmpk ko ak xkan tegur lgi . ak nmpk k0 on9 ak p0n xkan tegur lgi . oke ? puas ? kbaiii !